17.02.2023 року

 Доброго ранку!

Щоб здоровими нам бути треба зарядку зробити!


Молодці всі вправи виконали

На цікаве заняття вас усіх запрошую я !

(до вашої уваги заняття моєї колеги)



Сьогодні  я запрошую вас до театру!

      Театр виник дуже давно. адже колись не було ні телевізора, ні радіо, ні кіно, ні журналів. А так хотілося чогось цікавого, особливо на свято! І завжди були люди, які найкраще вміли співати чи розповідати історії. А інші із задоволенням їх слухали. От із цих співаків та оповідачів і вийшли актори - люди, що зробили свій талант професією.

  Я пропоную вам познайомитись із видами театру переглянувши відео.


* А ви були у театрі?
* Які вистави ви дивились*
*Вам сподобалось у театрі?
* Як ви вважаєте бути актором легко чи важко?

     Сьогодні я пропоную вам подивитись виставу лялькового театру Коза-Дереза!



Гарних, спокійних вихідних!

Популярні дописи з цього блогу

15. 09. 2023

23.02.2024

27.02.2024